Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Σαλάτα με ρόκα, μπρεζάολα και παρμεζάνα

Σαλάτα με ρόκα, μπρεζάολα και παρμεζάνα
Έχω ακούσει να λένε ότι είναι καλοκαιρινή σαλάτα, εγώ θα έλεγα ότι τρώγεται όλο το χρόνο… στέκεται πολύ ωραίο σαν κρύο πιάτο, είναι πεντανόστιμη και από τότε που τη δοκίμασα από τα χεράκια του αγαπημένου μου Κωνσταντίνου, πριν πολλά χρόνια, την έχω λατρέψει!!! Mου ξυπνάει πανέμορφες αναμνήσεις!!! 
Θα ήθελα λοιπόν σήμερα, να την αφιερώσω στην αγαπημένη Ερμιόνη, θέλοντας να την ευχαριστήσω πάρα πολύ για τη στήριξη της στο πρόσωπο μου. Χαίρομαι που είναι μια επιτυχημένη blogger, μια καλή μαμά και σύζυγος. Της εύχομαι να πετύχει όλους τους στόχους που έχει βάλει στη ζωή της, να χαίρεται την πανέμορφη οικογένεια που έχει δημιουργήσει με τον σύντροφό της και να είναι πάντα καλά!!!
Σαν newborn blog, έχω ενθουσιαστεί πολύ με το γεγονός ότι υπάρχει μια τόσο όμορφη κοινότητα, αυτή των food bloggers και χαίρομαι πολύ, που έχω γίνει μέλος σε αυτή. Δεν μπορούσα, πριν ξεκινήσω αυτό το blog, να φανταστώ ότι θα υπάρχουν εκεί έξω τόσοι πολλοί άνθρωποι, με ταλέντο και αγάπη για το φαγητό που δημιουργούν καθημερινά αριστουργήματα!!!
Μιας και έχω παρακάμψει τους κανόνες του παιχνιδιού, θα μου επιτρέψετε απλά να σας παρουσιάσω κάποιες από τις κοπέλες που μου αρέσει πολύ η δουλειά τους:
η Νανά (kouzinista),
η Ελένη(the foodie corner),
η Εύα (funky cook),
η Άρτεμις (wonderfoodland),
η Νεκταρία (sweetius),
η Μάγδα (my little expat kitchen),
και η Crispy (as crisp as it gets)
Εύχομαι καλή συνέχεια σε όλους μας!!!

 
Υλικά:
  • 1 ματσάκι ρόκα
  • 10-12 λεπτές φέτες μπρεζάολα
  • 100γρ νιφάδες παρμεζάνας
Για τη σάλτσα:
  • 2 κ.σ ελαιόλαδο
  • χυμός ½ λεμονιού
  • αλάτι, φρεσκοκομμένο πιπέρι
  • 2 κ.σ ελαιόλαδο
Εναλλακτικά: αν δεν βρείτε μπρεζάολα, χρησιμοποιήστε προσούτο 

Σαλάτα με ρόκα, μπρεζάολα και παρμεζάνα Υλικά
Εκτέλεση:
  1. Πλένουμε καλά τη ρόκα και την αφήνουμε να στραγγίσει. Σε ένα βαζάκι, ανακατεύουμε το ελαιόλαδο, το χυμό λεμονιού, το αλάτι και το πιπέρι.
  2. Τοποθετούμε τα φέτες της μπρεζάολα σε ένα πιάτο. 
  3. Προσθέτουμε τα φύλλα ρόκας, περιχύνουμε με τη σάλτσα και πασπαλίζουμε με τις νιφάδες παρμεζάνας. 
  4. Σερβίρουμε.
Σαλάτα με ρόκα, μπρεζάολα και παρμεζάνα

 

20 σχόλια:

  1. Κλασσικος συνδυασμος η ροκα με τα affettati, κι εμενα μου ξυπναει αναμνησεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη σαλάτα! Χαίρομαι που μας γνωρίζεις τις φίλες σου! Κάποιες δεν τις ήξερα!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η σαλάτα σου υπέροχη!
    Χαιρόμαστε κι εμείς που έγινες μέλος της παρέας μας και περιμένουμε να απολαύσουμε πολλές ακόμα γευστικές δημιουργίες σου!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Λία!
    Μπρεζάολα δεν έχω δοκιμάσει ακόμα, αλλά που θα μου πάει, θα το κάνω και αυτό!
    Η σαλάτα σου είναι πάρα πολύ του γούστου μου, λιτή μεν αλλά πολύ πλούσια σε γεύση.
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά λόγια, πιστεύω ότι κάνεις πολύ καλή δουλειά στο blog και χαίρομαι που τα λέμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίος συνδυασμός υλικών!Την έχω δοκιμάσει έξω και μου αρέσει πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις, εκτός του ότι είναι νόστιμη, είναι και εύκολη!!! Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη σαλάτα! Λατρεύω όλα τα υλικά της και τη βρίσκω πολύ του γούστου μου! Μιαμ μιαμ!
    Κι εμείς χαιρόμαστε που μπήκες στην παρέα των food bloggers! Και ανυπομονούμε να φάμε πολλά ακόμη από τα χεράκια σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λία, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι πολύ που έγινα κι εγώ μέλος αυτής της μεγάλης παρέας και νιώθω πολύ άσχημα που δεν απάντησα ακόμη στις ερωτήσεις της Ερμιόνης (συγγνώμη Ερμιόνη!) που με προσκάλεσε στο παιχίδι. Όσο για τη σαλάτα σου, ομολογώ ότι μοιάζει πεντανόστιμη! Πολλά φιλιά, Νανά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Νανά!!! η αλήθεια είναι, φαίνεται άλλωστε πόσο καλή είναι η δουλειά σου :) :) Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. Μερικές φορές δε χρειάζεται να μαγειρέψεις, αρκεί να συνδυάσεις τόσο πετυχημένα μερικά καλά υλικά, όπως εσύ σ' αυτή την τέλεια σαλάτα! Τη λατρεύω τη bresaola, πολύ περισσότερο από το (πολυδιαφημισμένο) prociutto...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ, Χρύσα μου!!! Η bresaola είναι πολύ πιο νόστιμη από το prociutto και σε αυτή τη σαλάτα ταιριάζει περισσότερο!!! Καλή σου μέρα!!!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχη η σαλάτα σου. Πόσο νόστιμη θα είναι.
    Πράγματι τα κορίτσια κάνουν υπέροχη δουλειά, πραγματικά επαγγελματίες! Το δικό σου blog όμως δεν πάει πίσω. Τώρα έχω αρχίσει να το ανακαλύπτω και οι συνταγές, οι φωτογραφίες σου είναι εξαιρετικές.
    Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Γιώτα μου!!! Καλή συνέχεια και σε εσένα, να μας χαρίζεις όμορφα post!!! Φιλιά πολλά και καλό μήνα κορίτσια!!!

      Διαγραφή
  10. Την εχω δοκιμασει και ειναι τελεια μες στην απλοτητα της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή