Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Κέικ Αμυγδάλου με Μερέντα

Συνταγή Κέικ Αμυγδάλου με Μερέντα
Κέικ Αμυγδάλου με Σοκολάτα είναι ο τίτλος της παρακάτω συνταγής στο συνταγολόγιο της μητέρας μου. Δεν σας λέει κάτι, ε?! Ούτε εμένα, μέχρι που άρχισα να διαβάζω τα υλικά και σκόνταψα πάνω στη ΜΕΡΕΝΤΑ! Τότε, ναι, μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον! Όταν το δοκίμασα, θυμήθηκα τη διαφήμιση της μερέντας! Θεϊκή Απόλαυση! Αλλάζω λοιπόν τον τίτλο, προκειμένου να μπείτε στον πειρασμό να το δοκιμάσετε και εσείς…

Υλικά:
1 κούπα ζάχαρη
1 βιτάμ
4 αυγά
1 κούπα γάλα
3 κούπες αλεύρι
1 baking powder
½ κ.γ κανέλα
¼ κ.γ γαρίφαλο
2 κ.σ κονιάκ
1 κούπα αμύγδαλα
500γρ μερέντα
Συνταγή Κέικ Αμυγδάλου με Μερέντα υλικά
Εκτέλεση:
Χτυπάμε το βιτάμ με τη ζάχαρη και τα αυγά μέχρι να αφρατέψουν. Προσθέτουμε το γάλα, το κονιάκ, το αλεύρι, το baking powder, γαρίφαλο και τη κανέλα και συνεχίζουμε το χτύπημα για 3’ με 4’ λεπτά. Τέλος προσθέτουμε τα αμύγδαλα, 4 κουταλιές της σούπας μερέντα και ανακατεύουμε απαλά το μείγμα.
Συνταγή Κέικ Αμυγδάλου με Μερέντα διαδικασία

Συνταγή Κέικ Αμυγδάλου με Μερέντα διαδικασία
Βάζουμε το μείγμα σε βουτυρωμένη και αλευρωμένη φόρμα. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180ο C για 1 ώρα. Το κέικ είναι έτοιμο όταν βυθίσουμε ένα μαχαίρι και βγει στεγνό.
Αφήνουμε το κέικ για 5’ μέσα στη φόρμα και το αναποδογυρίζουμε σε πιατέλα. Γαρνίρουμε με την υπόλοιπη μερέντα.
Σερβίρουμε.
Συνταγή Κέικ Αμυγδάλου με Μερέντα



13 σχόλια:

  1. Δειχνει ελκυστικοτατο και με την προσθηκη μερεντας σιγουρα νοστιμοτατο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γωγώ μου, καλως ήρθες!!! δεν περίμενα να είναι τόσο νόστιμο! η μερέντα πραγματικά το αποθεώνει! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Αχ, η μανούλα σου έκρυβε μεγάλο πειρασμό στο τετράδιο με τις συνταγές της! Δεν χορταίνω να κοιτάζω τη μερέντα...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) :) Αναστασία μου, καλησπέρα!!! εγώ να δεις που τα είχα μπροστά μου και δεν ήξερα πως να τα αποφύγω. Οφείλω να ομολογήσω ότι έφαγα δυο.. ;)

      Διαγραφή
  3. Εννοείται ότι η μερέντα με τράβηξε και εμένα από τη μύτη!
    Καλώς σε βρήκα Λία!
    Ελπίζω να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, Ερμιόνη!!! εννοείται εδώ είμαστε, για να τα λέμε! Καλό απόγευμα σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  4. Εμένα μου αρέσει ΚΑΙ το αμύγδαλο! Καλά, για τη μερέντα τι να πω; Λατρεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Κική!!! καλώς ήρθες!!! ΚΑΙ εμένα μου αρέσει το αμύγδαλο και γενικά οι ξηροί καρποί στα κέικ!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα! Ενδιαφέρομαι να φτιάξω τη συγκεκριμένη συνταγή, αλλά έχω δύο απορίες: πρώτη, το αμύγδαλο μπορώ να το κάνω σκόνη και να το βάλω μέσα; Και δεύτερη, αυτή τη στιγμή δεν έχω κονιάκ. Μπορώ να βάλω λικέρ βύσσινο ή καλύτερα να μη βάλω καθόλου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!!!καλώς μας ήρθες,Emmeleia!!!Το αμύγδαλο,μπορείς αν θέλεις να το κάνεις σκόνη, εννοείται και μπορείς να βάλεις λικέρ βύσσινο, αντί κονιάκ ή να το παραλείψεις...

      Διαγραφή
    2. Καλώς σας βρήκα! Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση! Μου λύθηκαν όλες οι απορίες!

      Διαγραφή